Moja žena vozi bolje od mene!

/
Jedno britansko istraživanje iz pretprošle godine pokazalo je da žene, s obzirom na postotak u kojem su zastupljene kao vozači, uzrokuju značajno manje prometnih nesreća s ozlijeđenim osobama nego muškarci, K tome, počine i petnaestak posto manje prometnih prekršaja.

Zašto se događaju prometne nesreće?

/
Vi, dakako, pazite u prometu. Ne sjedate pijani za volan. Ne vozite suludim brzinama. Ne prolazite na crveno na semaforu. Nažalost, to neće osobito popraviti situaciju u Vašu korist.

Hrvatska po sigurnosti u prometu među najgorima

/
Europsko izvješće o sigurnosti prometa Hrvatsku stavlja na samo dno, a Zagreb je, kao glavni grad, također na posljednjem mjestu, s najviše poginulih na stotinu tisuća stanovnika. Donosimo i naš komentar svježe objavljenih podataka kao i razloga zbog kojih je situacija na hrvatskim cestama, u pogledu broja ozlijeđenih i stradalih osoba, takva kakva nažalost jest...

Osnovana Udruga Bonus: pruža svu potrebnu pomoć ljudima kojima se dogodila prometna nesreća

/
Udruga Bonus svojim članovima nudi svu pravnu pomoć, besplatno zastupanje pred sudom, upotrebu šlep-službe u trenutku nesreće, savjete liječnika, a u određenim slučajevima i beskamatno kreditiranje za sve nužne troškove.

MUP upozorava na sve veći broj nesreća koje su posljedica distrakcije pažnje zbog uporabe mobitela!

/
Ministarstvo unutarnjih poslova na svojim je stranicama objavilo upozorenje kako je kod sve većeg broja prometnih nesreća kao uzrok utvrđena distrakcija, odnosno nedostatak pažnje zbog korištenja mobilnog telefona. Budući da priopćenje smatramo korisnim i dobro napisanim, prenosimo ga u cijelosti.

Može li se spriječiti "divljanje" biciklista po gradu i što možemo zaključiti iz uvjetne zatvorske kazne za biciklista koji je ozlijedio pješakinju

/
Slučaj nesavjesne vožnje bicikla koja je u Zagrebu završila ozbiljnim ozljedama stopala za pješakinju na koju je, beobzirnom i prebrzom vožnjom, na nogostupu naletio biciklist tjera na razmišljanje: ne podigne li se razina svijesti o prometnoj kulturi među biciklistima, ne počne li policija raditi svoj posao i ne poboljša li se prometna infrastruktura, ovakvih će nesreća, sigurni smo, biti i više!

Željko Marušić u Jutarnjem o povećanim naknadama za okoliš: "Kod nas posao rade ljudi koji mu nisu dorasli"

/
Prometni stručnjak Željko Marušić ocijenio je da je povećanje cijene naknade za okoliš koju predlaže Ministarstvo zaštite okoliša i prirode za vozila koja godišnje prijeđu više od 10.000 kilometara nepotrebno, pogrešno te da se radi o demagoškoj mjeri "koja vodi u slijepu ulicu, premda je namjera bila put prema pravednosti".

Čak polovica automobila koji su sudjelovali u prometnim nesrećama sa smrtnim posljedicama bila je tehnički neispravna!

/
Prosječna starost automobila u Hrvatskoj prelazi 13,5 godina pa ne čudi podatak iz četverogodišnjeg istraživanja Prometnog fakulteta i MUP-a koji kaže kako je gotovo polovica automobila u prometnim nesrećama gdje je bilo ljudskih žrtava bila tehnički neispravna. Ovo je dobar povod da se upozori na činjenicu da neodgovarajuće tehničko održavanje vozila može bitno utjecati na odgovornost pojedinih sudionika u prometu u kasnijem kaznenom postupku pred sudom.

Komentar vijesti: Kako bi se mogao razvijati slučaj stradalog radnika kojega je pregazio stroj za asfaltiranje?

/
Strašna nesreća koja se ovih dana dogodila u Međimurju sasvim sigurno će prije ili kasnije dobiti sudski epilog. Iako u ovom trenutku ne znamo odgovore na brojna pitanja – uključujući i ono kakvim su osiguranjima bili pokriveni strojevi, ako ikakvim – ipak možemo nagađati o tome što bi se sve moglo dogoditi kada obitelj stradalog radnika zatraži naknadu štete putem suda.

Dadić u Večernjem: Nisu jedino vozači krivi za prometne nesreće, no zakonodavac nije predvidio mogućnost da odgovorni budu oni koji upravljaju prometom

/
Ivan Dadić, prometni stručnjak i profesor, u intervjuu Večernjem listu ističe velike troškove koji uvijek nastaju kao posljedica svake prometne nesreće, a naročito one sa smrtnim posljedicama, te predlaže mjere koje bi država trebala poduzeti. Među gorućim su problemima brojne crne točke na kojima se nesreće opetovano događaju…

Pokrenute web stranice Udruge Bonus

/
Udruga stradalih u prometnim nezgodama Bonus pokrenula je ovih dana svoje web stranice, ove koje upravo čitate. Na ovim stranicama voljeli bismo vas informirati o pravnoj regulativi, najčešćim slučajevima, problemima koji se pojavljuju u prekršajnim i kaznenim sudskim postupcima te postupcima naknade štete kako biste, u tom nesretnom trenutku kada ste već imali nezgodu, znali kako ispravno postupiti.

Zašto smo osnovali Udrugu Bonus? Pročitajte zašto je formiranje udruge bila nužnost i koji su naši ciljevi!

/
Udruga Bonus osnovana je s ciljem da pomogne svima koji su sudjelovali u prometnoj nesreći, koji su u njoj stradali, doživjeli tjelesne ozljede ili pretrpjeli materijalnu štetu na svojim vozilima, ali i da educira sve vozače i ostale sudionike u prometu o tome kako se ispravno ponašati i što učiniti u slučaju prometne nesreće. Želimo djelovati edukativno prema sudionicima u prometu, ali i prema samom sustavu, skrećući pažnju na nedosljednosti i nelogičnosti koje se u njemu svakodnevno pojavljuju.