Hoćete li moći naplatiti kasko štetu na automobilu uzrokovanu potresom ovisi o poslovnoj politici svakog pojedinog osiguravatelja

/
Jučer sam, kao predsjednik Udruge stradalih u prometnim nezgodama Bonus, dao telefonski intervju Radio Sljemenu vezano za mogućnost naplate šteta na parkiranim vozilima nastalih kao posljedica potresa aktivacijom kaska. Tada sam spomenuo, ali nisam siguran jesam li dovoljno naglasio da je naplata moguća ako u posebnim uvjetima osiguravatelj nije isključio taj rizik. Danas smo kontaktirali osiguravatelje koji su nam potvrdili da će neki od njih, unatoč tome što je klauzulom u posebnim uvjetima to isključeno, platiti popravke ili totalne štete kao znak korektne poslovne prakse. Za sada se još ne zna odluka svih osiguravatelja, primjerice u jednom od velikih osiguranja se još raspravlja o toj temi, a otvorena je i mogućnost da će biti donesena zajednička odluka na nivou HUO-a. Također, obavještavamo sve članove Udruge stradalih u prometnim nezgodama Bonus, čije je članstvo uredno regulirano (plaćena članarina), da ćemo, temeljem Statuta, sve njihove predmete naknade štete od potresa voditi i okončati besplatno. Ovo se odnosi i na uništene zgrade i stambene prostore, dakako, pod uvjetom da su osigurani. Molimo zainteresirane da nas, zbog novonastale situacije, kontaktiraju prvenstveno na e-mail: info@naknadastete.hr.

Obavijest članovima Udruge:

/
Molimo zainteresirane da nas, zbog novonastale situacije, kontaktiraju prvenstveno na e-mail: info@naknadastete.hr.

Evo tko sve ima pravo na naknadu štete uzrokovane potresom!

/
Kako smo ovih dana primili više upita vezano za naknadu štete uzrokovane potresom moramo, prije svega, naglasiti da obvezno osiguranje od automobilske odgovornosti ne pokriva štetu od potresa. Naravno, to ne znači da štetu ne možete naplatiti u pojedinim slučajevima.

Pravosudna tijela provoditi će samo hitne postupke

/
Rasprave i druge radnje koje nisu hitne se odgađaju na vrijeme od 14 dana.

Tisuću eura za najgoru sudsku presudu

/
Udruga stradalih u prometnim nezgodama Bonus nagradit će, povodom 1. travnja-Svjetskog dana žrtava pravosuđa, najgoru prvostupanjsku presudu s čak 1 000 eura u kunskoj protuvrijednosti.

U jednom postupku osuđen, a u ponovljenom oslobođen za izazivanje prometne nesreće, sve na temelju nalaza prometnog vještaka

/
U sudaru dva automobila, pri čemu tragovi neupitno pokazuju da je jedno vozilo iz nepoznatog razloga prešlo u suprotni kolnički trak i tamo se sudarilo sa drugim vozilom, dolazi do izlijetanja tog vozila van kolnika i prevrtanja te ispadanja putnika, koji očito nisu bili vezani, iz automobila. Samo je jedan preživjeli, preostala tri putnika su smrtno stradala.

Još jedna tužna Božićna priča: Naša djevojčica sa šibicama zove se Jasmina

/
Općinski sud u Rijeci, Stalna služba u Delnicama donio je presudu Pn 137/18 temeljem koje je odbijen tužbeni zahtjev mldb. Jasmine da bi ona, unatoč činjenici zajedničkog života sa svojim pok. djedom, imala pravo na naknadu štete, koja se može po zakonu ostvariti pod pretpostavkom da se utvrdi „trajna zajednica života“.

Obilježen Svjetski dan sjećanja na žrtve u cestovnom prometu

/
Jučerašnjim misama zadušnicama te polaganjem vijenaca i paljenjem svijeća kod velikog križa na gradskom groblju u Zagrebu, Mariji Bistrici i Dubrovniku završeno je ovogodišnje obilježavanje Svjetskog dana sjećanja na žrtve u cestovnom prometu.

Status vozača električnih romobila našim je zakonom u potpunosti nereguliran i, ako se MUP pita, tako će i ostati

/
Električni romobili smiju se kretati isključivo po nogostupu, a dužnosti i obaveze vozača su izjednačene s onima pješaka što znači, otprilike, da smiju biti i trogodišnjaci, u vožnji imati slušalice na ušima, tipkati po mobitelu, biti temeljito pijani i drogirani dok na brzim, nečujnim i nestabilnim vozilima voze slalom između pješaka, ugrožavajući pritom i sebe i njih.

Imate li bodova za koje niste znali?-provjerite na MUP-ovim stranicama

/
Status se može provjeriti putem kategorije „Status vozačke dozvole“ u glavnom izborniku MUP-ove web stranice i treba reći da stvar, ovog puta, funkcionira bez greške.

Više bodova, obvezne zabrane, veće kazne, ukidanje dozvole i oduzimanje vozila-sve nam to donosi novi ZSPC.

/
Za nekorištenje pojasa, ili pak korištenje mobitela, kazne su udvostručene pa ćete platiti 1000 umjesto dosadašnjih 500 kuna. Popust za dobre platiše i dalje vrijedi pa ćete moći kaznu u tri dana namiriti s 500 kuna, odnosno 667 kuna u tjedan dana.

Nova polica-stare komplikacije, a osiguranje od naleta na divljač skupo smo platili

/
O aktualnoj temi jedinstvene police osiguranja od naleta na divljač u Croatia osiguranju uspjeli saznati jedino da se radi o višegodišnjem osiguranju, ali nam nitko nije znao reći niti pod kojim je uvjetima izdana polica i postoje li za nju Opći i posebni uvjeti osiguranja. Utoliko je za pretpostaviti da će se u poziciji regulacije štete primjenjivati Zakon o lovstvu (NN 99/18, 32/19, u primjeni od 01.04.2019.)

Najbolja ponuda auto osiguranja.

/
Dobar ste i odgovoran vozač i pazite na svoju sigurnost i sigurnost…

Provodite li Uskrs na moru ili u Zagrebu? Svejedno, hrvatska policija uvijek misli na vas.

/
Namjeravate li blagdanski vikend provesti na moru vodite računa da se očekuje pojačan promet jer se ovaj vikend smatra početkom turističke sezone. Zbog općenito povećanog prometa na cestama, povećava se i broj prometnih nesreća, kao i broj stradalih osoba u njima.

Poduzetnici propadaju svaki dan, HZZO se uvijek nekako snađe. Na čiji račun?

/
Otvorio neki Ivan obrt, građevinski naprimjer. Posao dobro napreduje, ima i četiri zaposlena radnika. Nakon jedne rođendanske proslave, na kojoj se malo i popilo svi skupa sjedaju u automobil i, na povratku kući, slete s ceste. Četvorka otvori bolovanja radi uobičajene trzajne ozljede vratne kralježnice, da ne govorimo o kakvoj ozbiljnijoj ozljedi.

Plaćeno bolovanje? Dokle? To je samo još parafiskalnog nameta koji guši poduzetništvo!

/
Zašto bi poslodavac plaćao bolovanje radniku koji se ozlijedio na nogometu? Ili nekomu tko dobije upalu pluća? Ako se radnik ne ozlijedi na poslu, onda tvrtka s njegovim bolovanjem nema ništa jer njegovi zdravstveni problemi nisu posljedica radnih uvjeta. To je još jedan primjer prikrivenog poreza ili parafiskalnog nameta koji guši poduzetništvo!

Premijer nije riješio slučaj Frane Lučića, stvorio ga je

/
Problem Frane Lučića stvorili su odreda školovani pravnici, koji su znali da je ono što rade, bez obzira je li to zbog želje da pomognu, mira u kući, osobne popularnosti ili bilo kojih drugih pobuda, pogrešno i nedopustivo, a sada nas uvjeravaju da svojom podrškom trebamo dati legitimitet jednako pogrešnom rješenju problema.

Imamo gadan problem ako nam je ministar osoba za koju je poštovanje zakona „samo formalnost“. K vragu, pa izabrali smo je da provodi iste te zakone.

/
Javnost treba znati da ministrica nije produžila vozačku dozvolu tri godine. Nije, jadna, stigla od važnijih poslova koje ima? To je samo formalnost? Platila je kaznu? Imamo gadan problem ako nam je ministar osoba za koju je poštovanje zakona „samo formalnost“. Kvragu, pa izabrali smo je da provodi iste te zakone.

Slučaj ministrice Žalac: Jesu li novinari ovaj put stvarno pretjerali?

/
Svekolika javnost danima razglaba o groznom događaju koji se, eto, desio nekoj ministrici koja je bila sudionik prometne nesreće u kojoj je dijete nastradalo pretrčavajući kolnik.

Ako vaš tinejđer ne veže pojas ili ne nosi reflektirajući prsluk u sumrak bit ćete prijavljeni socijalnoj službi?

/
Pored povećavanja iznosa novčane kazne za svaki oblik nepropisnog prijevoza djece, zalažemo se da se, uz svako izricanje prekršajnim pravnih sankcija zbog nepropisnog prijevoza djece motornim vozilima uvede obveza izvještavanja nadležnog centra za socijalnu skrb radi poduzimanja mjera iz njihove nadležnosti.“- komentirala je putem portala e-savjetovanje povećanje kazne za nevezivanje pojasa i nekorištenje dječje sjedalice u prijelogu novog Zakona o sigurnosti prometa na cestama pravobraniteljica za djecu.

MUP će uvesti obvezne liječničke preglede za vozače starije od 67 godina. Što će biti s onima koji su vozačke produžili po starom zakonu?

/
U prijedlogu izmjena Zakona o sigurnosti prometa na cestama, koji je ovih dana pušten u e-savjetovanje, predložena je odredba koja propisuje uvođenje obveznog liječničkog pregleda za vozače starije od 67 godina pri produljenju vozačke dozvole.

Trebate osiguranje? I to imamo.

/
Uvijek rado pomažemo. Besplatni pravni savjeti, upute i pomoć postali su naša specijalnost, nudit ćemo ih i dalje. No, članarine i donacije (ne, ne trošimo ni kune iz državnog proračuna) ponekad nisu dovoljno da bi pokrile troškove takve svih besplatnih usluga. Zato, pomozite i vi nama. Kupite policu osiguranja od nas i potpomognite financiranje Udruge.

Privremena prometna signalizacija zbog zatvaranja Remetinečkog rotora

/
Od nedjelje, 16. prosinca zbog radova obustavljen je promet na Remetinečkom rotoru na ulasku u grad Zagreb, te se uspostavlja privremena prometna signalizacija po njegovom sjeverozapadnom i sjeveroistočnom dijelu. Kako bi se smanjile gužve i olakšalo prometovanje jednim od najznačajnijih rotora u Zagrebu, izgrađene su nove prometnice, te je postavljena privremena signalizacija. Na području obilaznih pravaca promet će biti dopušten vozilima do 5t ukupne mase i visine do 3,50m te autobusima javnog gradskog prijevoza ZET-a.

Što učiniti da bi bilo manje stradavanja u prometu? Koje alate koristiti? Koji je pristup najučinkovitiji?

/
Pitanja su to na koja su odgovor pokušali naći stručnjaci okupljeni na tribini  koju je u ponedjeljak organiziralo Ravnateljstvo policije Ministarstva unutarnjih poslova i PU zagrebačka, Fakultet prometnih znanosti te Tehnički muzej Grada Zagreba,  u Tehničkom Muzeju, povodom Svjetskog dana sjećanja na žrtve prometnih nesreća, a na kojoj smo i sami sudjelovali.

Hoće li počinitelj prometne nesreće biti optužen za izazivanje prometne nesreće sa smrtnom posljedicom ako je putnik umro od srčanog udara?

/
Je li prometna nesreća dovela do srčanog udara nikada nećemo saznati. Medicinski vještaci na to pitanje uvijek daju isti, jasan i koncizan odgovor:  „Medicina ne može sa sigurnošću utvrditi, niti mi možemo tvrditi, da bi eventualno prometni udes uzrokovao srčani udar. Niti to možemo isključiti. A na vam je tzv. teret dokazivanja.“

U Dobar dan Hrvatska povodom Europskog dana bez žrtava u prometu

/
Prigodno, povodom Europskog dana bez žrtava u prometu HRT je dio emisije Dobar dan Hrvatska posvetio problematici sigurnosti cestovnog prometa. Pogledajte:

Pomorac kojem je zbog ostavljene gaze u koljenu amputirana noga mora podmiriti sudske troškove u vrijednosti gotovo polovice odštete

/
Kada birate odvjetnika budite sigurni da je upoznat s ta dva pojma te da je u stanju kontrolirati vlastitu ambiciju jer, kada se slučaj raspetlja ovako, njegovoj stranki neće pomoći - naslikavanje za novine.

EDWARD: Europski dan bez žrtava u prometu

/
U danima do projekta EDWARD, željeli bismo da svi sudionici u prometu promisle – makar i na par minuta – o rizicima s kojima se suočavaju, o rizicima kojima izlažu ostale sudionike u prometu i kako ih izbjeći. Cilj TISPOL-a je da u srijedu, 19. rujna nitko ne pogine na cestama Europe. Ako zastanemo i pogledamo kako koristimo ceste, vjerujemo da projekt EDWARD može znatno doprinijeti daljnjem, održivom smanjenju broja poginulih i teško ozlijeđenih.

„Ključ sigurnosti djece su roditelji, a ne djeca sama!“

/
Sve više roditelja dolazi do zaključka da su njihova djeca sigurnija ako ih sami odvezu u školu, što baš i nije najtočnija pretpostavka. Naime, statistike pokazuju da je, od petero poginule djece u prometnim nesrećama u prvih sedam mjeseci 2017. godine četvero poginulo kao putnik u vozilu.