Osiguranje imovine: Pažljivo čitajte sitna slova. Donosimo primjer iz prakse.

Svaki posao u kojem sudjeluju dva ili više subjekta registrirana za vršenje neke djelatnosti pretpostavlja međusobno korektan odnos. Jednako tako, i poštovanje nekih pravila poslovnog ponašanja. Svojedobno, osiguravajuća društva vršila su prodaju svojih proizvoda, odnosno usluga, na šalterima odnosno u svojim poslovnim prostorijama, a u slučaju potrebe i procjene izlazili na lice mjesta da bi utvrdili neko činjenično stanje. Pa i danas, kada osiguravate automobil po kasko polici, ovlaštena osoba će utvrditi stanje vašeg vozila, a kako bi spriječila da se već ranije nastala šteta prijavi po sklapanju police kasko osiguranja.

Odvajanjem prodaje proizvoda u specijalizirane agencije ili povjeravanjem prodaje direktnoj agenturi, koja ovisi o rezultatu, dolazimo do raznih rezultata. Jasno je da je prodaja zainteresirana prodati, a ne obavijestiti kupca o sitnim slovima ili, rekli bismo u šali: “Samo vi umrite, a sve ostalo je naša briga.”

Donosimo dopis koji jedan renomirani osiguravatelj dostavlja osiguraniku pa sami procijenite treba li čitati sitna slova i na koji način.

Treba napomenuti da je gospođa dobila uplatnicu za osiguranje u sljedećoj godini, i to činjenicom da je sklopila tzv. višegodišnje osiguranje, pa je u tom kontekstu dobila popust, a što jest pretpostavka za utuženje od strane osiguravatelja zbog neplaćene premije.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *